Thursday, April 29, 2010

1st touch

assalamualaikumwarakhmatullahhiwabarakatuh....

dgn pnjangnye aku bg salam utk 1st post utk blog baru aku ni...

mmm...rrr...mmm....actually aku pn xtaw pebende nk d tulis dlm ni.... sesaje jek nk try mnulis blog, bkn mnt ape pn... SAJE2....diulangi, SAJE2 je yek...xde kne mngena ngan sesape pn...

mmm....skang da kol 10.34pm, ari ni ari kamis... skang ni aku tgh stdy week utk final exam...next paper aku calculus ari ahad ni... ade gap exam pepanjang pn x gune, aku bkn stdy kaw2 pn awl2 ni...aku,cam bese r,awl2 ni rilek2 r dlu...tggu r ari last nnt, nk2 mlm sabtu ni, mmg klam kabot r bru nk hafal tu hafal ni, tnye tu tnye ni....asik online jek, stdy 1 hape pn blom...past year pn x sntuh lg ni...hadoyai,pe nk jadik....

ok2,jap lg aku stdy r k...jap je lg...siyes ni... nk mngedit2kn blog aku ni jap...

rasenye ckup r utk pertama kali,smpai sni jek aku nk mnulis blog ni... nnt sok2 aku tulis2 lg okeh....orait....sekian....salam~

No comments: