Thursday, May 6, 2010

settle suda sem 4... yea2

huh...penat lelah sem 4 da abes da pn...paper last ptg mmg cam hape ntah,hadoi...tulis je la pape yg tlintas kt pale otak ni,agak2 bley goreng,goreng jek...x kesah r hangos ke pe ke,janji siap...

sooo...agak2 pe r plak plan pas abes exam ni?? mmm ntah...ade yg plan tgk wyg, ade yg plan nk g jln2 mlake...ntah le...x kesah r...coz aku mmg tgh bosan pn....cam xtaw nk wt pe...mmm ha! futsal laaa...pe lg...itu je lah slh 1 cara nk ilang kn sgala pebende yg de dlm pale aku ni...okeh,set,mlm ni kita bperang kt court ftsal smpai suboh hah kwn2! chantek~ huhu

buku2 apa crita?? kasi jual laa...haha eh,xde2...mane mungkin aku buang bku...ilmu utk d cintai,bkn d buang2...hoho ayat baek jek... =p mmm....harap2 pe yg da blaja sem ni, xde la nk repeat2 lg sem dpn,mintak2 la...tlg a...susa ow nk repeat2 ni,aku da try da...merana beb idop...kte penat2 stdy smpai ke mlm,mmber kt uma huhahuha...mne x skt ati tgk...tp xpe la, org kate, x knl maka x cinta, so da pena mrase ni, bru la taw best x best nye repeat ni...huh

hmm...ari ni da merdeka,byk plak aku nk bcakap2 ni ek... pe aku kesah, ske ati aku r... dah2, g mkn lg baguih...okeh, chow kit dlu ye...makan yuk!
salam~ =p

No comments: