Tuesday, May 10, 2011

aku lagi BOSS dari BIG BOSS




HARI-2

baru 2 ari keje...tp rse mcm dah 2 bulan aku bermastautin kt opis ni.bkn ape, boring.lg skali aku ulang, boring.tp aku sabo jek, mungkin awal2 ni jek cam boring sket, sok2 ok lah tuu...

aktiviti hari ini...sampai2 jek opis, aku lagi skali berjaya menewaskn boss,smpai opis 3 mnt lg awal,kire aku mng la tu kn.tp ari ni laen sket, dah xde dah ice2 breaking cam ari 1st smlm. dah xde dah aku silap pkai kasut dlm opis cam smlm. rupenye2 ari ni lg best, aku renovate opis. x payah pkai BS, x payah call Eric Leong. ajak jek staff2 ni tolong...bkn renovate structure bangunan ni pn, renovate prabot2 meja2 ni jek.ok lah tu, excercise di pagi hari org kate...agak2 da settle tu,mcm biase lah,cik puan besar akan ajak g brekpes kt warung sbelah driving school nih...

next...aktiviti yang lebih mencabar.

aku melawat sebuah site yg di panggil...TADIKA. best woo...nek kete boss,g amek anak die.bawak blk opis,melayankn pulak die men game dalam computer tuh.ok,aku layan.tp...ape kene mngena tajuk post ni ngan cite aku ari ni?? haaa...meh nk cecite. xtually, boss aku sndri cakap kt aku, die sndri pon xtaw keje ape nk kasi kat aku ni. itu sebab la aku asik lepak kt sofa, pegang nset, men msj,online. yg pelik nye, aku tgk boss aku pulak yg bz kt meja die,aku pulak yg rilek. opis ni aku nye ke die nye?? mmm musykil suda.

tp da ptg2 ni, boss aku pn cam boring gak lepak opis. lg skali, "pik, jom kluo jom..." .aku ape lg, "orait boss!"
laju jek aku msuk Hilux die. kali ni nmpak la sket cam aku ni student civil engineering. melawat site yg wt road marking, site yg gali lubang utk wt tali air, g amek tenggiling yg besar2 tu. aih, aircond jip ni sejuk dan nyaman la pulak, x boley tahan, tanpaku sedari...mate ku tlelap. boss kt sbelah kesah plak, die xdek hal nye lah...berasap jek...kt tgn mmg x lekang ngn Suria (ni bkn Suria KLCC, ni mende alah berasap tu la).sedar x sedar, " pik,jom mnum dlu...". fuh, kate minum,tp die order nasi goreng kampung siap ayam goreng lg pe cer kan, aku pn sebat lah kuey teaw goreng basah skali. konyang perot, snang ati. begitu lah hendaknye...kitorg pulang ke opis dgn senang ati...esok nye?? esok2 aku cte lg okey. chow.

No comments: