Saturday, May 7, 2011

part 6 sudah settle...



long time no see...bz tu xyah cakap la, memang bz abes sem ni... bru part 6, blom part 7 part 8 ngn FYP nye lg...esemen tu, esemen ni, quiz tu,quiz ni, test3, project steel, blakon germeng aku lg...haehhh bebel x abes2, da name pon student, xkan nk bz repair beskal plak kn, dah study tu la memang keje utk student... so, aku redha aje lah. melayankan jek. ala, yg bz nye bkn aku sorang, sume org pon bz ngan esemen. xyah nk kecow sgt, mcm la esemen tu aku yg perah otak susa payah nk solve kn, nampak bebeno nipunye...student n mengopi memang x dapat dipisahkan der...normal la copy2 esemen ni kan, yg x mengopi tu pulak yg nampak x normal. xtually, amende yang aku nk highlightkan kt sni sbenonye, aku telah bjaya mengabeskan part 6 aku dgn jayanye...(jaye ker??)

nak di jadikan kesah, memang byk kenangan part 6 ni...nak cite skang, memang sampai esok pon x abes. byk bebeno.huh...tp dun wurry, aku akan cube sedaya upaya jgk utk update kn cite2 part 6 yang sbelom2 ni aku x sempat nk cter coz x sempat update blog ni, bz la kate kn... ni 1st time aku update bg thn 2011, kire okey ah tu an...dr x stat2 lgsg...mmm sbenonye, aku agak terdorong gak ngan semangat Akmal yang beriya2 update blog baru die tuh... bese la dak blogger baru, mmg semangat nk update,cam aku dlu2 jgk...kalo boley sume mende yang jadi dalam idop pn nk cte..tlambat msuk kls, tjumpe kucing kelaparan, tsilap tekan button dlm lif, tnampak ngn mak cik cleaner tgh brehat, dan mcm2 lg lah...mmm bgus tu Mal, aku pn taw ko memang minat nk bstory2 ni an, byk idea best2 ko nk cte, so, slamat bbloging lah ye... wa senantiase support lu der...

OK, ari ni bru sampai uma, x smpai 12 jam pon lg...nk tdo x nantok, layan bola pn game x bape nk best, except game decider mlm sok, Man Utd ngn Chelsea... ( aku da bley agak da sape menang...mls nk cte jek...yg pasti bkn Arsenal, bkn Liverpool laa) .mmm OK (lg skali) , bmulanye cuti aku slama 4 bln kt umah ni, bkn bmakne aku bley senang lenang bpicnic kt umah. tp bmulanye idop aku sbg seorang pekeje opis...(wah,wa da keje beb! fuyyooo..) tp bkn keje tetap, xtually wa jd dak2 praktikal jek...LI...2 bln kt sni, ari senin ni stat...fuh,nebes gak r...maklum la 1st time...aku pn cam xde idea jek mende nk kne wat kt sne nnt...kte tggu je lah pe nk jadik yek! ( mintak2 r ade awex kt sne nnt...amin~)

No comments: