Friday, November 11, 2011

I'M BACK!

11.11.11, santek tarikh ni, bukan salu ade pon kan, so sebab tu rasenya santek sangat untuk aku wat comeback pada tarikh ni. ceh, poyo jek nak come2 back. haha dah, ske hati aku lah, blog aku.kau ada? post pada pukul 11.11 malam, bermakna aku da tunaikan permintaan roomate aku, si panjang yg x habeh2 tanye aku bile nak update blog, bile nak update blog. ye2, aku tawu ko rindu aku kan, xpe2...nanti aku balik dr holiday ni, kte makan kepek kentang mak kau same2 sambil nonton Running Man sesame oke. by the way, kepek kentang mak kau beli tu sedap lah, mane die dapat, ce tanye die jap?

xtually, aku da lame x update blog sebab blog aku kne block. blog n block tinggal x jauh kan? haa..sebab tu lah kot si google mongok ni gi suspend aku nye account. ade ke patut die suspect aku ni spammer?? oh, mungkin jugak suspend n suspect tu tinggal x jauh, sebab tu die confuse kot. confuse x confuse, 1-2 bulan jugak die suspend aku nye blog, mane x geram weh. ikut kan hati, memang aku nk saman jek cik google ni. dapat 3-4 million cukup lah, buleh aku hantar mak bapak aku g haji. tahun ni x sempat dah, nex year lah kot. ok, selamat die mintak maaf balik. even raye aidilfitri da lame lepas, tp aku maafkan jugak laa kan, kang nangis dak google tuh, sape nak jawab? haa...ni die email dari diorg tempoh hari




kalu x nampak, pepandai la korang kopipes, pastu zoom dalam2. k ah, aku pon xde modal sangat nak update blog skang ni, maklum la mood holiday, mesti la aku nk relak2 kat hotel ni...uhui, best jugak mandi2 kat Lost World Tambun nih, tp xde la best sangat, Sunway lg best...hoho k2, hope pasni aku lg rajin nk update2 blog. orait, gerak dlu...ASSALAMUALAIKUM!

SH : aku rindu nak menaip sambil pekena Nescafe Gold =D

No comments: