Sunday, July 31, 2011

ini dia Yusuf Taiyoob

Salam Ramadhan...

da masuk bulan puase da pon. cun jugak coz ari 1st puase jatuh pada 1 Ogos, nnt snang la nak kire da bape ari kite puase. bulan puasa x sah kalau xde buah kurma kan. dan semestinya buah kurma yg paling femes kt Malaysia ni adalah kurma Yusuf Taiyoob.even 2-3 minggu sbelum puase pon korang mst da dpt tgk iklan die kt tv xpon dgr kt radio...Yusofff~Taiyoobbb~


makan kurma mmg sedap, baru ade feel bulan Ramadhan. x lengkap rasenye kalu sahur n bukak puase xde buah kurma Yusof Taiyoob ni. persoalannya, kenal kah korang dgn Yusof Taiyoob? ahha...buah kurma die mst korang da salu pasan tp muke beliau mesti x ramai yg familiar. so, ini lah beliau...hoho

yg macho, yg tampan bergaya...Yusofff~Taiyoobbb~




tanpa beliau, maybe xdenye brand kurma yg femes ni kan... so, tenkiu Datuk Yusuf Taiyoob kerna menceriakan hari2 Ramadhan kitorang

SH : da bese mkn kurma, tp aku musykil bila teringat Akmal cite nenek die buat resepi buah kurma celup tepung...mmm cne la rupenye ek =p





2 comments:

Popoi said...

celup tepung? hahaa nyway, slamat berpuasa!

Anonymous said...

blh cuba tu, kurma celop tepung...hahaha
selamat berpuasa ^_^